You are currently viewing شستشوی گرانیت با دستگاه
شستشوی گرانیت با دستگاه

شستشوی گرانیت با دستگاه

اهمیت شستشوی گرانیت با دستگاه

گرانیت از جمله محکم ترین سنگ ها در دنیا محسوب می شوند که با توجه به ویژگی هایی که دارند از آن ها در جنبه های مختلفی استفاده می شود. گرانیت ها همین طور می توانند در برابر مواد شوینده و سایش دوام بیاورند به همین دلیل در کفپوش ها، پارکینگ ها و سالن های پذیرایی استفاده می شوند. این سنگ ها مانند هر سنگ دیگری مدتی پس از استفاده نیاز به نظافت و تمیزی دارند به همین دلیل باید شستشو شوند. روش های مختلفی برای شستشوی وجود دارد که بهترین آن شستشوی گرانیت با دستگاه است که یکی از خدمات کفسابی محسوب می شود.

 

کفسابی یا شستشوی گرانیت چیست

گرانیت از سنگ های مقاوم به شمار می رود که در برابر مواد شوینده مانند شوینده ها دوام دارد و سطح آن ها نیز سفت و محکم می باشد. این سنگ ها در مقابل زنگ آهن دوام ندارند و همین طور اگر داخل آب آهن باشد باعث شده تا زنگ بزنند. از این رو کفسابی کردن باید با توجه به یک سری اصول و استانداردهای خاص انجام شود. شستشوی گرانیت با دستگاه یا کفسابی با توجه به یک سری نکات انجام می گیرد به همین دلیل به آن آسیبی وارد نمی کند.

White Granite in Iran is known as (White Natanz).

دلایل کفسابی گرانیت چیست؟

دلایل گوناگونی برای انجام کفسابی یا شستشوی گرانیت وجود دارد اما به صورت کلی  شستشوی گرانیت با دستگاه به خاطر موارد زیر انجام می گیرد که عبارتند از:

 

  • براق کردن: یکی از مهم ترین دلایل شستشو گرانیت ها براق کردن آن هاست. به مرور زمان این سنگ ها جذابیت و براقیت خود را از دست می دهند به همین دلیل دیگر مانند روز اول نیستند، اما زمانی که کفسابی یا شستشو می شوند مانند اول جذاب و زیبا می شوند.

 

  • رفع آلودگی ها: از بین بردن آلودگی ها به مرور زمان یکی از کارهای سخت روی گرانیت می شود. همین طور سنگ های گرانیت با توجه به این که در معرض رفت و آمد هستند خیلی زود آلوده می شوند و باید شستشو شوند. هر مدل شستشویی که شما روی گرانیت ها انجام دهید، باعث شده تا آسیب ببینند و خراب شوند و نتایج آن زودگذر است، اما زمانی که با دستگاه انجام می گیرد نتایج آن ماندگاری بیشتر و با کیفیت تر خواهد بود.

 

  • صاف شدن سنگ: سنگ های گرانیت ممکن است یک سری ناهمواری ها داشته باشند که با انجام خدمات کفسابی و لایه برداری آن ها از بین می رود و کیفیت آن ها حفظ می گردد.

 

  • جلوگیری و رفع زنگ زدگی: همان طور که گفته شد خدمات کفسابی و شستشو اجازه نمی دهد تا سنگ های گرانیت زنگ بزنند و آسیب ببینند، چرا که لکه های زرد شکل بدی به گرانیت ها می دهد و به مرور هم افزایش پیدا می کند، برای از بین بردن این لکه ها نیز از این خدمات استفاده می شود.

 

خدمات شستشو گرانیت با دستگاه

با توجه به موارد گفته شده، دریافتیم که شستشو گرانیت با دستگاه تا چه اندازه الزامی و مهم است. اما زمانی این روش باعث افزایش کیفیت و زیبایی گرانیت ها می شود که شما آن ها را توسط مجموعه هایی انجام دهید که خدمات تخصصی به شما ارائه دهند. مجموعه کفسابی رضایی با سال ها سابقه به شما بهترین خدمات را در این زمینه می دهد و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. کفسابی رضایی با استفاده از جدیدترین خدمات و دستگاه به شما کفسابی و شستشوی انواع سنگ ها مانند سنگ گرانیت را ارائه می دهد و می توانید از آن بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید